Sims blogg

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

Innbrott

Av Sims Misan - 8 maj 2013 18:44

      Ett ut av mina hus fick innbrott tjuvlarmet gick igång polisen kom det hände mitt i natten i sims polisen och tjuven hade slagsmål det slutade med att tjuven vann och tog deras plattv DUMMA TJUV  

 
 
Ingen bild

sqllinda

10 maj 2013 09:28

Ett tips! Jag menar inget taskigt men skriv längre inlägg istället för att t.ex ta en bild och skriva några meningra för om du skriver längre är risken stor attn fler kommenterar!

Sims Misan

13 maj 2013 14:41

okej tack för tipset och du e inte elak...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Misan - 17 november 2013 13:04

             Nu när det är höst snart vinter tycker jag att man ska göra en sim som är höst/vinter inspererad. Det här är Maia Wengner. Hennes egenskaper är Konstnärlig, Lätt imponerad, Oflörtig, Tankespridare och Våghalsig. Hon gillar Fich and ...

Av Sims Misan - 14 november 2013 15:42

Jag och SimsMollan har gjort en sim, som heter Aida Duset. Mollan hjälpte mig så jag fick lite nerladdningar typ PosePlayer och kläder. Så kolla på hur den blev! :)   Aida Duset:               Min och SimsMollans sim (ps SimsMolla...

Av Sims Misan - 13 november 2013 18:10

Nu har ni säkert blivit besvikna på mig för jag inte varit så aktiv med min blogg det senaste veckorna också har jag glömt säga det att i med jag fortfarande går i skolan så är det mycket arbete att hinna med ni vet själva hur det är. Så nu bet ni an...

Av Sims Misan - 6 oktober 2013 17:48

Nu för tiden tar man reda på vilket kön ens barn har det kan man göra i the sims 3 också. 1. Du ska ha en sim/känna en sim som är högt uppsatt inom sjukvård då kan du ställa frågan då kan du ställa fråga (ta reda på barnets kön). 2. Då kommer i...

Av Sims Misan - 24 augusti 2013 14:32


Nu tycker jag det var länge sen jag hade en frågestund så nu är det väl dags för det. Så fråga på om allt som handlar om sims till och med dom expationspaket jag inte har och the sims free play också. Jag blir glad för alla kommentarer ni skickar til...

Presentation


Hejsan jag är en tjej som spelar mycket sims. I den här bloggen kommer jag blogga om the sims 3 och the sims 3 universitetsliv. Hoppas ni gillar min blogg :D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bäst?
 The Sims 2
 The Sims 3

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

 

Följ mig

Följ mig:

Bloglovin

Blogkeen


Skapa flashcards