Sims blogg

Alla inlägg under juli 2013

Av Sims Misan - 26 juli 2013 15:45

Alla ni som har varit i Ullare räck up en hand. Har ni varit i På gekås så vet ni säkert om dom har sims spel dä om dom har det kommentera snälla till mig då vi kanske ska åka ditt nästa vecka så svara så fort som möjligt.   Tog bara en bild från mina från mitt sims allbum    PS älskar denna smileysen

Av Sims Misan - 26 juli 2013 15:41

   Gulligt va de sitter och leker tit ut med varandra fast den minsta är lite trött. Hon ska få sova sen   

Av Sims Misan - 20 juli 2013 16:50

Jag behöver hjälp för jag försöker få ihop två simar och dom e ihop men jag vill att de ska gifta sig. Men då när jag tänkte göra det så trycker jag up den rutan ni vet den man bestämer villken kattegori dom ska prata om tillxsempel rolig unik elak så ska jag gå in på romantisk men den var helt borta fans inte kvar. Så om ni varit med om samma sak att en kattegori var försvunen eller vet en lösning kan ni komentera till mig då jag skulle bli väldigt glad då. :-)

Av Sims Misan - 20 juli 2013 11:22

  Först var sängen helt normal och inget hade hänt....   Sen blev den bli lite gråaktig som ni ser....     Sen blev den själv lysande. Den börja lysa blått typ vet inte varför komentera om ni vet varför är lite nyfiken varför  

Presentation


Hejsan jag är en tjej som spelar mycket sims. I den här bloggen kommer jag blogga om the sims 3 och the sims 3 universitetsliv. Hoppas ni gillar min blogg :D

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är bäst?
 The Sims 2
 The Sims 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

 

Följ mig

Följ mig:

Bloglovin

Blogkeen


Skapa flashcards